BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 14 Disember 2009

bila hati sudah berhenti untuk mencinta... -friday,august 21,2009-

cinta....kdg2 mcactkn tani...tani tau tapi buat2 bodoh...tani liat tapi buat2 buta...tani dngr tapi buat2 tuli... 4 me,i juz wana stop diz love thingy...seolah2 aku mcm takut untk love sum1 yg baru,...bila aku dapat tau aku suka kn sum1 atu cpt2 ku buang feeling atu...aku nda mau cuba untuk mcintai pasl aku takut akan dlukai...laki2 kadang2 susah kn paham kn diri ani...n aku?kadang2 nda dapat control diri ku...aku juz mau yg terbaik untuk aku tapi nda pernah tau yg smua atu untuk aku saja...payah...kamu nda tau susahnya aku mcintai sum1 dulunya...datz y aku cuba untuk nda mcintai sum1 yg baru...perkara yg paling susah yg pernah ku buat dalam hdupku....even aku ada sama ia tapi untuk ada dalam hati nya bukn perkara yg sanang...itz took 4yearz x a...i do everything untuk ia...n i even c him having sex wit otha galz dapan mata which iz i have 2 dgn kn ia kmana saja ia jalan n liat apa saja ia buat...m not going 2 stop him f atu buat ia happy...n m not going 2 menyasal atas apa saja yg oernah berlaku dalam hdupku...aku glad saja coz smua yg pernah terjadi dalam hdupku dulu atu jadi pengalaman yg urg lain nda pernah miliki...ITZ NOT EASY BEING ME...urg bnyk pikir sanang tapi sebenarnya susah...urg nda tau bh apa yg pernah terjadi arahku dulu...n m not going 2 tell...datz y lh aku jadi mcm ani...n if kamu tau kmu ndakn brani ucap aku macam2...

0 ulasan: